Wysyłki i zwroty

 

Wysyłka Twojej paczki

  1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej, jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
  2. Na życzenie klienta wysyłamy również przesyłki za pośrednictwem kuriera.
  3. O dokładnym koszcie i wysyłce klient informowany jest mailem, ponieważ koszt pokazujący sie w koszyku to sredni koszt transportu.
  4. Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy.
  5. Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku opóźnienia w dostawie prosi się o kontakt z urzędem pocztowym w Państwa miejscowości. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
  6. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
  7. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.
  8. Przesyłki nie są wysyłane pocztą oraz firmami kurierskimi jeśli klient sam przyśle do siedziby sklepu własnego przewoźnika. O fakcie tym należy dostarczyć informację przynajmniej na 24 godziny przed planowanym odbiorem.